ianuarie 23, 2012

În fiecare zi e ziua mea


 „Dragele mele, vă mulţumesc, din suflet, de invitaţia voastră, de minunatele bucate româneşti şi de atomsfera veselă, primitoare şi deschisă cu care m-aţi primit. E tare frumos să poţi să fii sincer şi să poţi să râzi (chiar şi de părţile cu care nu e toată lumea de acord), dar m-aţi învăţat că totul e să priveşti cu umor şi să poţi vorbi deschis, fără să pretinzi ceea ce nu există. E tare frumos să vin la voi, să vă simt reale şi frumoase; să nu vă schimbaţi niciodată, că sunteţi minunate. Vă pup şi vă mulţumesc că existaţi în viaţa mea.” Rodica
 Rodica a vrut să readucă, în casă, atmosfera de sărbătoare şi să transforme ziua de vineri într-o mare bucurie. Pentru ea nimic nu trece fără zâmbetul și drăgălăşenia-i încă şcolărești de farmecul ce-l dă poveştilor. Este parcă desprinsă din cartea de altădată, de acolo, din copilăria ei, unde se regăseşte mereu. 
Se spune că în cultura asiatică simbolizează fericirea, bunăstarea şi sănătatea persoanei care îl deţine. Este simbolul iubirii. Aşa că am fost iubită, necondiţionat, într-o zi de iarnă în care orice vis poate fi adevărat şi minunat. Şi ştiţi de ce? Pentru că eu cred în îngerii care mă veghează noapte de noapte, dăruindu-mi în fiecare dimineaţă bucuria de a vedea răsăritul soarelui şi de a fi în mijlocul celor dragi. 
Îţi mulţumesc, Rodica. Fie norocul asupra ta şi a familiei tale.

Eli Gîlcescu

 

2 comentarii:

  1. Nu pot să cred că sunt oameni care vor să mă facă nefericită pe viaţă.

    RăspundețiȘtergere