ianuarie 31, 2016

Cu ziua în cârcă

Astăzi, astrele sunt de partea mea. Mă consideră cel mai norocos om de pe pământ (așa o fi?)
M-am obișnuit atât de mult cu hachițele persoanei iubite, încât am devenit dependentă de ele (parcă...)
Mi se recomandă mai multă odihnă (adevărat)
Voi renunța la unele decizii și favoritisme pe care le-am acceptat în trecut (adevărat)
Așa că, nu voi sta pe gânduri când e vorba să culeg ceea ce este mai bun, indiferent de unde, de la cine provine.
Să mă amuz cu niște previziuni pe acolo... pe unde astrele mă aruncă într-o stare de neutraliate (nu e rău... aș fi preferat rectitudine), cu decizii neobișnuite pe care sunt forțată să le iau (nu-mi place)... Și să mai și cred că stelele bântuie pe cer, ocupându-se și de mine

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu