ianuarie 04, 2018

Și iarna când vine, vine

Ger, ger năprasnic! RealFeel -37°

Și când vine, aruncă o privire pe jumătatea mea tristă, la lumina din ce în ce mai slabă dinlăuntru, la tot ce mă înconjoară a fi aici sau a fi departe… totuna. Iar când vine, vine și cu ziua mea, mereu o revelație și urări multe, multe. Știu, veți spune „o frumoasă trăire măruntă“ ca în Jocul cu mărgele de sticlă (Hermann Hesse). Eu le-am trăit pe toate. Fiecare mi-a amintit de alte vremuri, de prietenii de odinioară. Nu toți. Cine știe pe unde se simțeau chemați ceilalți!  Sau... „atunci când nu mai există sentimente se utilizează fraze scurte“ (M. P.). Poate. Eu cred că și un singur cuvânt poate declanșa minuni iarna... când vine, când pleacă

Eli Gîlcescu, Toronto

4.01.2018

Un comentariu:

  1. Isabela Gîlcescu

    La mulți ani, Mama! Recunosc, am fost mai mult "puiu' lu' tata", el pe șantiere, îl vedeam mai rar și părea întotdeauna mai bun și "larger than life". Dar tu ne-ai dat rădăcinile de acasă și la sentimentul ăsta de "acasă" mă întorc mereu, rădăcini pline de seva vieții. Și ai fost "all in" în cea mai grea misiune din lume – să ne crești zi de zi pe noi doi, copiii tăi.

    RăspundețiȘtergere